Whispers: An Elephant's Tale
Whispers, an innocent and adorable baby elephant who's just learning to walk on his own four feet, finds himself separated from his loving mother. In his desperate search to find her, he meets the cynical loner Groove, an outcast from her own herd who never wanted to be a mother. Together, this unlikely pair braves danger after danger on their incredible journey to find water and Whispers' mother.
Whispers, an innocent and adorable baby elephant who's just learning to walk on his own four feet, finds himself separated from his loving mother, Gentle Heart. In his desperate search to find her, he meets the cynical loner Groove, an outcast from her own herd who never wanted to be a mother. Together, this unlikely pair braves danger after danger on their incredible journey to find water and Whispers' mother. Set in the wilds of Africa, and starring real animals who express themselves with human voices, Whispers: An Elephant's Tale captures the stunning beauty of nature in all her glory as its inspiring story of family, love and loyalty grabs your heart.