Cold Creek Manor
A family relocates to a dilapidated house in the country that was once a grand estate. As they begin to renovate the place, they discover their new home harbors secrets, conceals a horrific past, and may not be free of the former inhabitants.
"Cold Creek Manor" is a heart-pounding thriller that will keep you on the edge of your seat in tension-filled suspense. Wanting to escape city life for the saner, safer countryside, New Yorkers Cooper Tilson, his wife Leah, and their two children move into a dilapidated old mansion still filled with the possessions of the previous family. Turning it into their dream house soon becomes a living nightmare when the previous owner shows up, and a series of terrifying incidents lead them on a spine-tingling search for clues to the estate's dark and lurid past.