Phat Girlz
A smart-mouthed aspiring fashion designer struggles to find love and acceptance in a world full of "hot bodied" babes.
Starring the hilarious Mo’Nique as Jazmin Biltmore, a smart-mouthed aspiring fashion designer, PHAT GIRLZ is an edgy comedy about two frustrated plus-size women obsessed with their weight while struggling to find love and acceptance in a world full of "hot bodied" babes. The PHAT GIRLZ are thrown a major curve ball when they meet the men of their dreams who come from a culture where big is better.