The Color of Money
A pool shark's greed gets him into trouble when his loses start to outnumber his wins.
Academy Award(R)-winner Paul Newman and Academy Award(R)-nominee Tom Cruise ignite the screen in this powerful drama. Brilliantly directed by Martin Scorsese, Newman re-creates one of his most memorable roles from THE HUSTLER. As Fast Eddie Felson, he still believes that "money won is twice as sweet as money earned." To prove his point, he forms a profitable yet volatile partnership with Vince (Cruise), a young pool hustler with a sexy, tough-talking girlfriend (Mary Elizabeth Mastrantonio). But when Vince's flashy arrogance leads to more than a few lost matches, all bets are off between Eddie and him. THE COLOR OF MONEY will electrify you with its suspenseful story, dazzling cinematography, and dynamic performances.