The Secret Life of Bees
In the summer of 1964, a 14-year-old white girl escapes her abusive father and finds refuge with an eccentric African-American beekeeper and her two sisters who help her solve a mystery related to her late mother.
Set in the South during the emerging civil rights movement of the 1960s, THE SECRET LIFE OF BEES is a touching and universal story about the need for love, sisterhood, acceptance and redemption. A young girl and her nanny take up residence with a trio of independent African-American sisters who own their own honey farm in this period drama based on the best-selling novel.