Ishura
The Demon King, who filled the whole world with fear, was defeated. However, the very name and existence of the Hero who accomplished this feat remains a mystery. Now that the age of fear is over, the fight to crown the ultimate Hero begins.
The Demon King, who filled the whole world with fear, was defeated. However, the name and very existence of the Hero who accomplished this feat remains a mystery. Now that the age of fear is over, all that remains in the world is a certain power, one that could become its next great threat. This power belongs to the shura, who possess the strength of a hundred demons, making them undefeatable by any ordinary means. The shura, who have mastered all kinds of abilities, stake their dignity, pride, and their lives in unprecedented and unstoppable battles to fulfill their desires. The fight to crown the ultimate Hero now begins.