One Ordinary Day
Hyunsoo meets Hong Gookhwa by chance. Drawn to each other, they end up spending a night together after getting drunk. Upon waking up, Hyunsoo finds Gookhwa murdered and becomes a suspect in the murder case. Shin Joonghan sees Hyunsoo's despair and decides to take on his case.
Hyunsoo, an ordinary university student, meets Hong Gookhwa by chance. Drawn to each other, they end up spending a night together after getting drunk. Upon waking up, Hyunsoo finds Gookhwa murdered and becomes a suspect in the murder case. Shin Joonghan sees Hyunsoo's despair and decides to take on his case. However, the police and prosecution only believe what they see. This is a story of how each of them protects their own brand of justice.