What If...?
Marvel’s animated series “What If...?” returns in Season 3 for its culminating adventure through the multiverse. Watch classic characters make unexpected choices that will mutate their worlds into spectacular alternate versions of the MCU. The Watcher will guide viewers as the series traverses new genres, bigger spectacles, and incredible new characters.
Hollywood film star Agatha Harkness has a new co-star in Howard Stark’s first production.
While on vacation, Howard the Duck and Darcy Lewis face dangerous factions from across the galaxy.