Devious Maids
The series centers on a close-knit group of maids who are bonded together by their jobs, struggles and the melodramatic universe that engulfs their employers.
The series centers on a close-knit group of maids who are bonded together by their jobs, struggles and the melodramatic universe that engulfs their employers. Rosie, a widow who left her son back in Mexico when her husband died, works as the maid and nanny for a pair of self-absorbed actors. Aspiring singer Carmen, hopes that her pop star employer Alejandro can help jump-start her career. Zoila is the senior maid for Genevieve Delatour, a co-dependent, unstable wealthy woman. She works alongside her teen daughter Valentina.