Hannah Montana 20th Anniversary Special
The "Hannah Montana 20th Anniversary Special" is a love letter to fans, filled with heartfelt nostalgia. Miley Cyrus revisits her most memorable moments in an exclusive, in-depth interview hosted by Alex Cooper. Viewers will also enjoy a behind-the-scenes look at Miley's archival collection, familiar faces, surprise guests, and a special musical performance by Miley Cyrus.