The New Air Force One: Flying Fortress
THE NEW AIR FORCE ONE: FLYING FORTRESS follows the new presidential aircraft’s creation, diving into how it transformed into a top-secret command center.
After three decades, the U.S. Air Force One aircrafts will soon be retired. In their place is a new, 747 jumbo jet that has been transformed into the flying White House. THE NEW AIR FORCE ONE: FLYING FORTRESS follows the classified mission to create the new presidential aircraft and provides an inside look at the cutting-edge technology that transforms the plane into a top-secret command center.