Tangled
When the kingdom's most wanted bandit is taken hostage by Rapunzel — a teen with 70 feet of golden hair who's looking to escape the tower where she's been locked away for years — the unlikely duo sets off on a hair-raising escapade.
When the kingdom's most wanted — and most charming — bandit, Flynn Rider (Zachary Levi), hides out in a mysterious tower, he's taken hostage by Rapunzel (Mandy Moore), a beautiful and feisty tower-bound teen with 70 feet of magical, golden hair. Flynn's curious captor, who's looking for her ticket out of the tower where she's been locked away for years, strikes a deal with the handsome thief, and the unlikely duo set off on an action-packed escapade, complete with a super-cop horse Maximus, overprotective chameleon Pascal and a gruff gang of pub thugs.