From Our Family to Yours: Lola
A granddaughter brings joy on Christmas morning by mending her Filipina grandmother’s beloved Mickey plush and decorating her house with Filipino Christmas lanterns ‘parols’; reviving a family tradition and evoking memories of Christmas past.