World's Biggest Great White?
January 2019, Oahu – three great whites are caught on camera, a rarity in Hawaii. But the sightings don’t stop there. Another is lurking just below the surface.
January 2019, three huge great white sharks are spotted off the coast of Oahu, Hawaii, where white sharks are rarely seen. One of them is believed to be Deep Blue, the largest great white ever caught on camera. But the sightings don’t stop there. Just a few weeks later, two kayak fishermen have a white shark encounter of their own. Who is this great white? And what is he doing in Hawaiian waters?