Mickey Mouse Clubhouse: Mickey's Adventures in Wonderland
Don't be late for a very important date: Daisy's surprise birthday party! Her present is a magical cuckoo clock, and when the cuckoo bird flies away, Mickey and Donald set off through a fairytale wonderland to find him. Will they choose the right mouseketools to locate Cuckoo and get home in time?
Don't be late for a very important date: Daisy's surprise birthday party! Her present is a magical cuckoo clock, and when the cuckoo bird flies away, Mickey and Donald set off through a fairytale wonderland to find him. Will they choose the right mouseketools to locate Cuckoo and get home in time? Packed with friendship, laughter and surprises, Mickey's Adventures in Wonderland is topsy-turvy fun for everyone!