Star Wars: The Clone Wars
As the Clone Wars sweep through the galaxy, Anakin Skywalker and his new Padawan learner Ahsoka Tano plunge into a dangerous mission to rescue the kidnapped son of crime lord Jabba the Hutt.
As the Clone Wars sweep through the galaxy, Anakin Skywalker and his new Padawan learner Ahsoka Tano plunge into a dangerous mission to rescue the kidnapped son of crime lord Jabba the Hutt. The renegade Count Dooku is determined to make sure they fail, and with his deadly assassin Asajj Ventress in pursuit, this is a mission with grave consequences. Contains tobacco depictions.