I Am Groot
The troublemaking twig returns to mischief in the second season of “I Am Groot.” This time, Baby Groot finds himself exploring the universe and beyond aboard the Guardians’ spaceships, coming face-to-face—or nose-to-nose—with new and colorful creatures and environments.
The troublemaking twig returns to mischief in the second season of “I Am Groot.” This time, Baby Groot finds himself exploring the universe and beyond aboard the Guardians’ spaceships, coming face-to-face—or nose-to-nose—with new and colorful creatures and environments. Vin Diesel returns to the galaxy as the voice of Groot in five all-new shorts, which are written and directed by Kirsten Lepore.
Groot stumbles across a strange egg, adopting the little creature that emerges as his own.
When Groot gets the sense of smell, he learns not to stick his new nose where it doesn’t belong.
Groot builds a snowman with scraps of junk, creating an unstoppable snowman-robot that wreaks havoc.
Groot frantically scours the ship for coins as an intergalactic ice cream truck approaches.
Groot lands in the heart of an ancient temple with a prophecy he must fulfill to save the universe.