Love, Victor
The series follows Victor, a new student at Creekwood High School on his own journey of self-discovery, facing challenges at home, adjusting to a new city, and struggling with his sexual orientation. When it all seems too much, he reaches out to Simon to help him navigate the ups and downs of high school.
Victor's parents introduce him to a gay-friendly church and an exciting new friend.
Victor is enjoying the steaminess of his relationship until an unforeseen complication.
Victor tries to help a closeted classmate. Mia gets a startling call from her father.
The Winter Carnival brings all of our characters back to where the series started.