Happyend
In near-future Tokyo, high school students Yuta and Kou spend carefree days with friends, immersed in music. One night, they sneak into school to hang out in their clubroom and play a mischievous prank on the principal Nagai’s luxury car. Enraged, the school implements an AI surveillance system.