FC Barcelona Tour, Asia Edition: FC Barcelona vs. FC Seoul
La Liga champions FC Barcelona return to Korea after 15 years. Don't miss this once-in-a-lifetime opportunity to witness the world's best players at Seoul World Cup Stadium!