Dr. Dolittle: Million Dollar Mutts
While on a trip to Hollywood to help a celebrity starlet's depressed Chihuahua, Maya Dolittle gets caught up in the Hollywood glitz and glamour when she is offered her own TV show. But with the help of her faithful sidekick Lucky, she is able to see past the facade and stay true to her dreams of helping animals.