Assembled: The Making of Guardians of the Galaxy Vol. 3
Join visionary director James Gunn and superstars such as Chris Pratt and Zoe Saldaña as they recount how "Guardians of the Galaxy Vol. 3" was conceived, shaped, and delivered to the world. And stand alongside the cast and crew in the emotional final moments of the shoot as they bid farewell to each other, and close this chapter in the saga of Peter Quill and his loveable band of misfit-warriors.
Join visionary director James Gunn and superstars such as Chris Pratt and Zoe Saldaña as they recount how "Guardians of the Galaxy Vol. 3" was conceived, shaped, and delivered to the world. Explore the massive and finely detailed sets that were raised for the epic space adventure. Witness the creation of strange alien creatures that populated the film in unprecedented numbers. Spend time with Bradley Cooper in the recording studio as he helps breathe life into Rocket with his iconic voice. And stand alongside the cast and crew in the emotional final moments of the shoot as they bid farewell to each other, and close this chapter in the saga of Peter Quill and his loveable band of misfit-warriors. All this and more are found in "Assembled: The Making of Guardians of the Galaxy Vol. 3."