Assembled: The Making of She-Hulk: Attorney at Law
Join the likes of Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth, and Benedict Wong as they reveal how Marvel Studios’ She-Hulk: Attorney at Law was conjured and shaped. Discover what it took for She-Hulk’s creators to pull off the show’s tricky tone and deliver Marvel’s first truly comedic series - one that boldly “breaks the fourth wall” to acknowledge its own audience, no less!
Join the likes of Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth, and Benedict Wong as they reveal how Marvel Studios’ She-Hulk: Attorney at Law was conjured and shaped. Discover what it took to unleash Jennifer Walters’ greener half in all her gamma-fueled glory, as Tatiana turned in an incredible performance while wearing a “motion capture suit” so that visual effects artists could work their transformative magic during postproduction. Hear how She-Hulk’s creators pulled off the show’s tricky tone and delivered Marvel’s first truly comedic series - one that boldly “breaks the fourth wall”! Spend time with MCU veterans Mark Ruffalo and Tim Roth as they discuss how She-Hulk breathed new life into their iconic roles of Bruce Banner/Hulk, and Emil Blonsky/Abomination along with fan-favorite, Charlie Cox, as he helps shine a light on the thrilling and uncompromising reintroduction of the vigilante known as Daredevil. All this and so much more awaits viewers in ASSEMBLED: The Making of She-Hulk.