Drag Me to Dinner
If you want a great party, hire a party planner. If you want an outrageous, unforgettable party ... call in a Drag Queen. Drag Me to Dinner is the new close-ended comedic competition that, unlike other Drag competitions, doesn’t take itself seriously. In each hour long episode, two new pairs of Queens go wig-to-wig in themed culinary and design challenges in an attempt to throw the most fabulous dinner party.