Percy Jackson: Sea of Monsters
The thrilling adventures of Percy Jackson, the son of Poseidon, continue with a cross-country quest to find the magical Golden Fleece that will save his world...and save us all!
The magical, mythical adventures of teenager Percy Jackson — the half-human son of Poseidon — continue in this heroic, action-packed thrill ride! Out to prove he’s not just a “one-quest wonder,” Percy and his demigod friends embark on an epic journey to the treacherous Sea of Monsters in order to find the fabled Golden Fleece, which has the power to save their world...and save us all!