Music, Fantasy
Bitterness never sounded so good! Whether you're a dad, daughter, or anyone in between, let it all out with this combative tune. When push comes to shove, it's time to listen to "Do What You Gotta Do," performed by Dove Cameron and Cheyenne Jackson!