TOMORROW X TOGETHER: Our Lost Summer
TOMORROW X TOGETHER are back post-pandemic and are ready to embark on their first world tour from Seoul to North America. The band's nerves and excitement are kicking in, but they have challenged themselves to give the performance of a lifetime.
SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN, and HUENINGKAI are back post-pandemic and are ready to embark on their first world tour from Seoul to North America. The nerves are kicking in, but they have challenged themselves to give the performance of a lifetime as they take on some of the world’s biggest stages, including “Lollapalooza,” the world’s biggest music festival.