Loki
In Marvel Studios’ “Loki,” the mercurial villain Loki (Tom Hiddleston) resumes his role as the God of Mischief in a new series that takes place after the events of “Avengers: Endgame.” Kate Herron directs and Michael Waldron is head writer.
Loki finds himself lost to time and torn, quite literally, between past, present and future.
With the TVA on the verge of a temporal meltdown, Loki & Mobius will stop at nothing to find Sylvie.
Loki & Mobius go on the hunt to find everyone’s favorite cartoon clock as they try to save the TVA.
Loki traverses dying timelines in an attempt to find his friends, but reality is not what it seems.
Loki learns the true nature of ‘glorious purpose’ as he rectifies the past in this gripping finale.