Super spy Lance Sterling (Will Smith) and scientist Walter Beckett (Tom Holland) team up to save the world when Lance is inadvertently transformed into a brave, fierce, majestic...pigeon!
In this high-flying animated comedy, super spy Lance Sterling (Will Smith) and scientist Walter Beckett (Tom Holland) are almost exact opposites. Lance is smooth, suave and debonair. Walter is none of the above. But this unlikely duo must team up for the ultimate mission to save the world when a “biodynamic concealment” experiment transforms Lance into a brave, fierce, majestic...pigeon!