Great Migrations
Three years in the making, Great Migrations is a landmark series featuring the epic struggles of animal migrations around the planet, and the groundbreaking science behind these life-or-death marathons. It's a chronicle of inspiring, often harrowing journeys, unforgiving odds, and what it really means to move as though your life depends on it.
From microscopic plankton to desert elephants, our planet is on the move to find food.
Sit back and enjoy this narration-free, musical journey of Great Migrations imagery and music.