A hard-nosed detective must complete a series of near-impossible puzzles and tasks to save his girlfriend's life and thwart a criminal mastermind.
Detective Danny Baxter has the worst day of his life when his criminal nemesis escapes from prison and enacts his revenge: forcing Danny to complete a series of near-impossible puzzles and tasks to save his girlfriend's life.