Winnie the Pooh: A Valentine for You
The gang is jealous when Christopher Robin devotes his time to making a Valentine's Day card for a girl. After Owl diagnoses that the boy is lovesick, Pooh leads the group on a quest to find a cure, only to discover that love doesn't need a cure.
The gang is a bit jealous when Christopher Robin devotes his time to making a Valentine's Day card for a girl. After Owl diagnoses that the boy is lovesick—having been bitten by "the smitten," a member of the love bug family—Pooh leads the group on a quest to capture another smitten in order to cure their friend. They discover that Christopher Robin doesn't need curing at all—he has enough love for his friends and the girl, and that love is something that can spread as far as it needs.