Action and Adventure, Comedy
On his way to New Mexico before the events in Thor, agent Phil Coulson stops at a gas station—and encounters a crime in progress.
Before the events of Thor, S.H.I.E.L.D. agent Phil Coulson stops for gas on his way to New Mexico. As he browses the convenience store for snacks, two armed robbers burst in, ordering the night clerk to hand over the cash and Coulson to toss them his car keys. But, as the robbers are about to discover, there may be more to this mild-mannered suit than meets the eye.