Embrace the Panda: Making Turning Red
Embrace the Panda: Making Turning Red is a feature documentary about the all-women team at the helm of Pixar's original feature, Turning Red. With behind-the-scenes access to Director Domee Shi and her core leadership crew, this story shines a light on the powerful professional and personal journeys that brought this incredibly comical, utterly relatable, and deeply heartfelt story to the screen.