The Adventures of Huck Finn
Huckleberry Finn, a mischievous youngster, runs away from home, hoping to follow the Mississippi River to freedom with an escaped slave by his side. Based on Mark Twain's sweeping adventure of offbeat characters and life lessons.
Climb aboard for an extraordinary version of Mark Twain's sweeping adventure when Walt Disney Pictures presents THE ADVENTURES OF HUCK FINN. It's the unforgettable saga of a mischievous youngster and a runaway slave on a wild expedition to freedom. As the pair take the ride of their lives down the treacherous Mississippi River, they run into an entertaining assortment of offbeat characters and face one challenging adventure after another! You won't want to miss this sensational telling of Twain's classic tale -- an action-packed mix of thrills and excitement! Contains tobacco depictions.