The Rocky Horror Picture Show
Fasten your garter belt and relive the time-warping, gender-bending cult classic! When a newly engaged couple’s (Barry Bostwick and Susan Sarandon) car breaks down on a rainy night, they wind up in the creepy castle of Dr. Frank-N-Furter (Tim Curry). There, they have an adventure that will thrill you, chill you and fulfill you like never before!