Just My Luck
Sexy Manhattanite Ashley is known as the luckiest woman around, but after a chance romantic encounter with down-and-out Jake, she realizes that she's swapped her fortune for his.
Sexy Manhattanite Ashley (Lindsay Lohan) is known to many as the luckiest woman around. After a chance encounter with a down and out young man (Chris Pine), however, she realizes that she's swapped her fortune for his.