Spin
Rhea discovers her passion for creating DJ mixes that blend the rich textures of her South Asian culture and the world around her.
Rhea discovers her passion for creating DJ mixes that blend the rich textures of her South Asian culture and the world around her. Her life revolves around her eclectic group of friends, her after-school coding club, her family’s Indian restaurant and her tight-knit, multigenerational family. Everything changes when she falls for aspiring DJ Max, and her long-lost fervor for music is re-ignited. Rhea discovers that she has a natural gift for creating beats and producing music but must find the courage to follow her true inner talent.