Anime
The story goes to a new place and Tanjiro sets off to the Swordsmith Village. In the village, he meets the Hashiras, the strongest swordsmen of the Demon Slayer Corps. They are Muichiro Tokito the Mist Hashira and Mitsuri Kanroji the Love Hashira, as well as the shadows of creeping demons.