American Eid
Ameena, a Muslim Pakistani immigrant, wakes up on Eid to find out that she has to go to school. Homesick and heartbroken, she goes on a mission to make Eid a public-school holiday, and in the process, reconnects with her older sister, and embraces her new home, while her new home embraces her.