Time Switch
Paz is a self-centered influencer who arrives in the town of Água-Marinha, where she clashes with a local activist and is “canceled” for offensive insults. One hundred years earlier, in 1922, Cecília is facing a forced marriage — a life she doesn't want — in Água-Marinha after her parents’ death. Mysteriously, the universe gives the two women an exit as they are swapped into each other’s bodies.
In this Brazilian series, self-centered Paz isn’t satisfied with being Brazil’s most famous influencer in 2022. She heads to the small coastal town of Água-Marinha, a place at the forefront of female empowerment, where she plans to open the “House of Paz” to train a new generation of influencers. But Água-Marinha’s local women, led by María, are opposed to Paz’s plan to take over a space that’s already used as a cultural center. After an argument between Paz and Maria is secretly recorded and goes viral, Paz is “canceled” for her offensive language. In the same town, but in 1922, a young writer is facing a difficult situation. Cecília — a writer and heiress to a wealthy family — has to move in with her godparents after her parents die in a fire. Making matters worse, she is being forced to marry her godparents’ immature son, Pedro, despite being a lesbian and not having any desire to be a lady of society or a mother. The two women, separated by a hundred years, are desperate to escape their lives in pursuit of freedom and happiness. The universe decides to help them: they mysteriously travel through time to wake up in each other’s bodies in another century. Now they face the problems and wonders of a different period, causing them to rethink female issues with respect to places they find themselves and carve out new roles in the world.
Paz is canceled after a viral video. 100 years prior, Cecília seeks to escape a forced marriage.
Cecília enjoys the freedom and comforts of 2022, while Paz struggles to adjust to life in 1922.
Cecília deviates from Paz’s plans in 2022, while Paz, in 1922, tests her influencing abilities.
In 2022, Cecília reveals her true self amid Luíza’s doubts, while in 1922, Paz uncovers mysteries.
Luíza cuts Cecília off from Paz’s accounts in 2022, and Paz, in 1922, learns the truth about Bertha.
Cecília and Maria’s relationship is ruptured in 2022, while in 1922, Paz uncovers Maurício’s crime.
In 2022, Luíza and Gui have Cecília admitted to a wellness center; in 1922, Paz exposes Maurício.
In 2022, Cecília prepares to return to 1922, where Paz faces Maurício’s vindictive wrath.