Flow
Cat is a solitary animal, but as his home is devastated by a great flood, he finds refuge on a boat populated by various species, and he will have to team up with them despite their differences. In the lonesome boat sailing through mystical, overgrown landscapes, they navigate the challenges and dangers of adapting to this new world.