Dumbo
From Disney and director Tim Burton, the grand live-action adventure Dumbo expands on the beloved classic where differences are celebrated, family is cherished and dreams take flight. A struggling circus makes an incredible comeback with a baby elephant that can fly, but when they attract a new investor they soon discover his new plans conceal dark secrets.