Antwone Fisher
Inspired by the true life experiences of its title character, Antwone Fisher tells the compelling story of a troubled sailor who is ordered to see a naval psychiatrist about his violent temper. Little does he know that his first trip to the doctor's office will lead him on a remarkable emotional journey to confront his painful past and connect with the family he never knew.