Red Sparrow
In this spy thriller, Jennifer Lawrence is Dominika, a former ballerina forced to enter Sparrow School, a government program that thrusts her into a treacherous game of espionage.
In this spy thriller, Jennifer Lawrence is Dominika, a former ballerina forced to enter Sparrow School, a government program that thrusts her into a treacherous espionage game. She emerges as a lethal agent, but is trapped in a world she desperately wants to escape. Red Sparrow “twists and turns until the shocking conclusion” (Dish Nation-Fox TV) – you will not see it coming.