The Menu
A young couple travels to an exclusive island restaurant where the chef has prepared a pricey, lavish menu. But it soon becomes clear that the dinner guests are about to be served some shocking surprises in this dark comedy written by Seth Reiss & Will Tracy, and directed by Mark Mylod.
Margot and Tyler, a young couple, travel to an elite, remote, coastal island in order to dine at an exclusive restaurant where a mysterious chef has prepared a lavish, expensive menu. But it soon becomes clear that the pretentious, pampered dinner guests are about to be served some shocking surprises. Consumerism takes on a hilariously scary meaning in this dark comedy that features Hong Chau, Janet McTeer, Judith Light and John Leguizamo in an all-star ensemble cast. "The Menu" is directed by Mark Mylod, with a screenplay by Seth Reiss & Will Tracy.