Big Bet
Cha Moosik runs a casino bar, only to flee to the Philippines due to a crackdown by the National Tax Service. He launches a full-fledged casino business, and strategizes winning over the political and business circles in the Philippines. However, he is suddenly framed as a suspect in Min Seokjun's death, and is tracked by Oh Seunghoon of the Korean Desk. Betrayal is rampant in the presence of money. Who will be the last person standing?
Cha Moosik settles Jungpal's debts with the Triad, and brings Jungpal back to the Philippines.
Cha Moosik returns to the Philippines and heads to the casino, only to find that a lot has changed.
Moosik goes into hiding. Jungpal, Sang-gu, John, and Seunghoon all head to Moosik's hideout.