Blood Free
Jayu is BF's CEO. She continues to expand her business despite the death threats. As the threats continue, BF hires Chaewoon, a former commissioned officer, to protect her. Oddly enough, Chaewoon easily resolves the problems Jayu faces. Secrets and suspicions soon begin to grow in BF.