Gangnam B-Side
When Jaehee, a top call girl at a club in Gangnam, goes missing, Detective Kang Dongwoo returns to crack the case. Prosecutor Min Seojin aims to rise in rank, while the notorious pimp, Yoon Gilho becomes a prime suspect. They unravel a web of secrets and connections behind the case.
A series of missing person cases has turned Seoul upside down. The stakes rise with the disappearance of Jaehee, the top call girl at a club in Gangnam. Detective Kang Dongwoo returns to solve the case, while Prosecutor Min Seojin sees the case as a chance to advance her career. As the investigation unfolds, Yoon Gilho, a notorious pimp in Gangnam emerges as a key suspect. The three must navigate a web of hidden connections to uncover the truth behind the case.
Dongwoo returns to Gangnam to find it changed as Gilho faces danger while chasing down the suspect.
The investigation takes a dark turn, leading Seojin to call Dongwoo. Gilho faces unsettling news.
Gilho briefs Seojin and Dongwoo on the case. Together, the three head to the Colosseum.
Jaehee heads over to meet Choi Hakgu to save Yeseo, while Dongwoo and Gilho try to rescue Jaehee.
Seojin climbs the ranks with the help of Hakgu while Dongwoo becomes a chauffer and hunts for Yeseo.
As Gilho seeks revenge for Jaehee, he runs into Dongwoo who is hunting for clues to find Yeseo.