One Dollar Lawyer
Jihun represents a defendant who pleads not guilty. A court battle with prosecutor Baek Mari begins.
Mari defends Jihun, who makes a big deal out of a simple case. Jihun has a secret talk in prison.
Jihun takes on a parricide case. He must prove that defendant's father is alive to assert innocence.
Jihun searches the missing painter's house. He sees a secret meeting and finds crucial evidence.
Mari gets curious about Juyeong and listens to Jihun's past as a zealous prosecutor.
Jihun despairs after witnessing a death. Juyeong comforts him and their relationship develops.
A mysterious man visits Jihun's office. Meanwhile, Minhyeok has doubts about Kim Sungwook's death.
Jihun vows revenge with the help of the law. He provokes Cha Minchul into exposing the dark secrets.